امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | علاقه‌مندان به سیاست از تماشای فینال مرحله گروهی ضرر می‌کنند! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر پایان کار مدافع استقلالی
سرخط خبرها

شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟

  • کد خبر: ۲۳۱۳۸۶
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟
ادامه حضور کوین یامگا در استقلال بستگی به نظر مالکان جدید باشگاه استقلال دارد. درعین حال سلامت این بازیکن نیز از سوی تصمیم گیران استقلال مد نظر قرار خواهد گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کوین یامگا درحالی که فصل را بسیار امیدوار کننده آغاز کرده بود و علاوه بر عملکرد درخشان در ترکیب تیمش، روی نوار گلزنی نیز قدم بر می‌داشت، براثر یک اشتباه دراماتیک توسط امید حامدی‌فر از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شدید شد و از آن پس دیگر نتوانست به بازی در ترکیب استقلال ادامه دهد.

یامگا بعد از اینکه چند عمل جراحی روی چشم خود انجام داد، تلاش کرد با حضور تومان در جریان بازی‌های استقلال در ورزشگاه آزادی به نوعی انگیزه و علاقه خود برای بازگشت به میادین فوتبال را به رخ هواداران تیمش بکشد، اما اخیرا خبر‌های نگران کننده‌ای درباره سلامت چشم این بازیکن به گوش رسیده و برخی مدعی شده‌اند که یامگا بینایی یکی از چشم‌های خود را از دست داده است.


هرچند که این خبر از سوی باشگاه استقلال تایید نشده و به باید تا اطلاع رسانی رسمی باشگاه استقلال تانی کرد، اما به هرحال وضعیت یامگا نیز چندان امیدوار کننده نیست که بتوان روی حضور او در فصل آتی حساب قطعی باز کرد.

بدون شک باشگاه استقلال نیز با وجود علاقه‌ای که به این ستاره فرانسوی دارد، میزان کارایی او را در نظر خواهد گرفت و بعد از آن به سمت همکاری با این بازیکن حرکت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->